dimarts, 23 de febrer del 2010

Bon voyage!

Des de fa una setmana que l'Ivan, la meitat de Factor 2, ronda per terres de l'Argentina i Xile on es trobarà amb el Giorgio que hi arriba avui. Com que estic segur que ara a tots ens vindria de gust estar per aquells paratges de Déu, la millor manera d'acostar-nos-hi és remetent (amb el teu permis Ivan) un correu que ha enviat.
A gaudir de la vida company!

Acabo de tornar del trekking per Torres del Paine. 80 km en 4 dies! i els paisatges mes increibles que he vist en la vida... encara que Ordesa i els Pirineus en general també valen el seu pes en or! han sigut un dies de desconnexio total de l'humanitat! nomes natura i coneixer gent pel cami. una experiencia vital molt guapa!!m'agradaria enviar-vos alguna foto pero no les puc passar a l'ordinador... i'm sorry!el giorgio ara ja esta volant i si no hi han retards d'avions (jo en vaig tenir dos..) al migdia ens trobem a El Calafate per la segona part del viatge.ara estic a un poble que te el seu rotllo que es diu Puerto Natales. es la porta d'entrada al parc del Paine. despres de 4 dies menjant poc i a deshora m'acabo de fotre un filet de llom gegant! us haurien saltat les llagrimes nomes de veure'l!! i la carn mil vegades mes bona! ufff!!ara intentare trobar un lloc per veure el partit del barsa!!!! ;)
apa! escriure quan pugui!!!
salut patagonica!
ivan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada