diumenge, 19 de setembre del 2010

Slacklining (o com entrenar l'equilibri)

Poc després de començar a escalar –a finals d’agost del 2007- vaig decidir comprar un kit d’slackline per entrenar l’equilibri. Em va enganxar molt i muntava la cinta a un parc de darrera de casa moltes tardes. Al principi costava simplement posar-se de peu però li vaig pillar ràpid el punt i en pocs dies ja em feia tot el llarg de la línia. Els resultats a la roca eren evidents: millora en la tècnia de col.locació dels peus, bon control del centre de gravetat, etc. Si no ho heu provat mai ja sabeu…

Ara fa temps que no practico i hi han dies que ho trobo a faltar. S’haurà de tornar aviat al parc…

Aquesta petita batalleta és l’excusa per penjar un vídeo que acabo de veure i que m’ha deixat ben al.lucinat. Una colla d’experts en highlining liant-la a les Aiguilles du Diable (4.114), als alps francesos. I és només el trailer! La versió sencera de la pel.lícula Skyliners es podrà veure de forma gratuïta al videoblog de l’autor, Sebastien Montaz-Rosset, a partir del dia 25 de setembre. Un videoblog on trobareu aquest i altres vídeos de gran qualitat.

Skyliners Trailer from sébastien montaz-rosset on Vimeo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada