dissabte, 21 d’agost del 2010

Visita fugaç al Clot d'en Goda (La Riba)

Avui he tret la pols al crash pad i he fet una visita fugaç en solitari al Clot d’en Goda a La Riba. Quan he arribat al pàrking de la zona el termòmetre del cotxe ja marcava 28º. Uf! Ha baixat la motivació de cop, però… Hi han dues espinetes que em vull treure de sobre.
Algun bloc fàcil per escalfar i ja veig que avui ni a l’ombra s’estarà a gust. Anem per feina que el temps vola i la temperatura puja sense pietat!

Caos de blocs al curs del riu Brugent

Al sector La Font el primer dels modestos objectius. Bloc d’aproximadament cinc metres amb dos problemes. La meva lluita personal és amb un 6a on la clau és col.locar bé els peus, quasi en adherència, per arribar a un forat bo i solucionar el percal. El dia que el vaig provar em vaig cagar en el pas clau per una possible caiguda dolenta. Avui, sense porters i amb el cor a mil ha sortit al primer pegue.
Esperonat me’n vaig cap a La Placa on un altre problema ha donat guerra en anteriors visites. Avui ha caigut al segon pegue i em pregunto com és possible que no hagués llegit bé abans els moviments. Fins i tot em semblava que el grau podia pujar un plus.
Abans de marxar he estat provant un 6a+ plaquero i finet però aquí he acusat la falta de porter i no em volia jugar els turmells.

Raspallant!

Matí que deixa bon sabor de boca. Aconseguir aquestes dues petites fites em fa veure que en un parell de mesos he evolucionat una mica, només una mica, en tècnica i gestualitat i que passos que abans em semblaven complicats ara ja no ho són tant. La clau per seguir millorant és evident doncs: escalar, escalar i escalar!
Ara toca no perdre la motivació en els dies de canícula…

La Placa

2 comentaris:

  1. Te estás posant com un bou :)
    Segueix así, de aquí a un temps estarem fem els dos ja 7a ;)
    Per cert a veure si quedem que tinc ganes de anar-hi a alguna escola d'aquetas tan famosas que tens tan a prop, com Siurana.

    Un salut

    ResponElimina
  2. a poc a poc van sortint els projectes!
    quedem quan vulguis! jo també tinc pendent una visita per terres montserratines.

    ResponElimina