dilluns, 15 de novembre del 2010

"Fent el pajaritu" a Arbolí

“Fer el pajaritu”: Expressió utilitzada quan s’encadena poc –o res- però es vola molt.

Això és el que em va passar dissabte a Arbolí… Ja feia dies que no atacava cap 6b ni em trobava davant de cap via que es resistís més del normal.
Vam estar a Can Mansa, lloc que no m’agrada gaire perquè quasi totes les vies estan molt sobades, però haviem quedat allà amb més gent amb la que al final no vam escalar. Bé, la Raquel s’ho va currar i va posar les cintes a una de les vies que ens estava donant guerra.
L’Andreu va signar el retorn definitiu a l’escalada després d’uns quants mesos de letàrgia. Va tornar a escalar de primer encadenant sense problemes Eskanya V i va volar a E.H. Sukarra 6a lluitant el crux. Bon pegue! També va deixar quasi a punt Cabras rocosas 6a+.

Moments a peu de via (I)

Jo em vaig apuntar per fi E.H. Sukarra 6a després d’haver-la intentat fa molt de temps quan començava a escalar. A la guia li donen V+ però està molt sobada i té un pas duret per ser només un cinquè. Apa! Per part meva, recotada queda!
Després va arribar el show i em vaig dedicar a “fer el pajaritu” a Cabras rocosas 6a+. Via de continuïtat que segueix una estètica fissura a la primera secció i que acaba en curt tram de placa amb cantos relativament bons -si saps trobar-los-. Allunya molt el quart parabolt i el xapatge no és gaire cómode. Això em va fer volar dos cops i va minar la meva força mental. Un altre compte pendent.
Després ataco Moltes grasses 6b. Les forces ja flaquejen però malgrat això em planto just a sota de la reunió. Aquí les mans s’obren i tots els cantos semblen dolents. A més, quina calor feia al migdia! Excuses barates per justificar la caiguda a pocs moviments d’arribar a la cadena. No la vaig trobar molt dura i crec anant més fresc sortirà.

Moments a peu de via (II)

A destacar el primer intent d’encadenar un 7a per part del Roger provant Patchanka. Crec que no queda gaire lluny l’objectiu. Ànim!
En fi, una jornada molt motivant que va servir per curtir-se una mica més. Tot suma.

1 comentari:

  1. Blogsdeescalada.com aprofita els continguts del teu bloc per guanyar pasta i tu sense enterar-te'n. Tu t'ho curres y ell se n'aprofita. Roba els teus posts i els edita en el seu site. Això és il·legal i demostra una falta de respecte pels continguts que tu has creat. La visita compta per ell i no per tu. Escriu-li un mail exigint-li que enllaci directament amb el teu blog i si no, que et doni de baixa del seu site. Entre tots fem. Entre tots podem. Volem enllaç directe a les nostres creacions.

    bo el post... no acostumo a fer gaire el pajaritu... directament no encadeno ;))

    ResponElimina