dimarts, 1 de febrer del 2011

La Mussara. Primitiu i Roure

Després de l’escaldada del dissabte s’havia d’afinar la punteria. Sembla que La Mussara serà l’opció més raonable veient com està el cel a la zona d’Arbolí i Siurana.
A l’arribar a l’aparcament de la zona de les antenes el termòmetre marca 2Cº. Fred, humitat acusada i cel amenaçador. Ens conformarem amb el que poguem…
Feia temps que no trepitjava sectors com el Roure o Primitiu, però no havia oblidat que el grau aquí està apretat i algunes vies sobadetes. La part positiva és que la qualitat de moltes de les línies és cinc estrelles. Aquests dos sectors van ser un referent en una no tan llunyana època daurada.
Només hi ha temps fins al migdia o sigui que la collita serà justa…

Doll de lluna 6a. Per la propera visita...

Hem escalfat amb Gandalf el gris 5+. Un cinquè de passos llargs maco en el seu grau. Després hem fet Lencería 6a+/b. Una via excel.lent de 35m i assegurances allunyades. Estil mussarenc cent per cent.
Sembla que la temperatura baixa i costa agafar ritme. La següent és KK2 6b. Aquesta només l’encadena l’Alexis. Jo he patit el que comença a semblar un costum. Fallar en un pas quan ja havia passat el crux. M’ha faltat decissió de nou… Error apuntat a la llibreta de “tècniques a millorar”.
Després d’aquesta jo he tingut prou. No tinc quasi tacte als dits. L’Alexis encara té metxa per una més i treu Tu no vadis 6b+/c. Una via que em recomana i que m’apunto com a projecte futur.
Estic satisfet d’haver tornat a escalar a La Mussara i descobrir que vies que fa un temps em semblaven duríssimes ara estan a tocar. Això es mou!

Un projecte: Tu no vadis 6b+/c

11 comentaris:

  1. Llavors és bon sector per tocar 5+ 6a's? Fa uns mesos vaig passar per allà de llarg i em van donar respecte aquelles parets per "por" a ficar-me en un "berengenal". De tota manera, ara ja més curtit ( :D ), a priori sembla un sector interesant a visitar.

    ResponElimina
  2. Les vies de 5/5+ i 6a són bones en general però el grau està bastant collat. Són més dures que a Siurana per a que et facis una idea. Si vols podem quedar un dia i anar-hi que hi ha feina per unes quantes sessions.

    ResponElimina
  3. Tiene buena pinta esta escuela. Yo tengo la guia hace 3 años y aun no he ido. Si otro dia vais y os hace falta compañero de cordada decidme algo que me gustaría estrenar la guia, que se.me va a caducar...xD

    Un saludo!!

    ResponElimina
  4. hola Óscar! quedamos algún día seguro!
    envíame un privado (encontrarás el contacto en la columna derecha, al final) y hablamos. ;)

    ResponElimina
  5. A la Mussara todavía no he ido, así que yo también me apunto a la sortideta ;)

    ResponElimina
  6. hola Jose, estoy seguro que te gustarán las vías del Roure i Primitiu. por no hablar del Soterrani que está justo al otro lado. muchos metros y buena roca! apuntada queda para una próxima -y espero que no lejana- visita.

    ResponElimina
  7. No pares Ivan! estas a tope! be be!

    Jo aquest diumenge segurament puji a Siurana, o al Campi o a Can toni gros! avere si cau algun encadene! Encara tenim pendent que em portis a Montroig! :)

    vagi be! Cuidet!

    Marc

    ResponElimina
  8. Aupa Ivan, veo que la Mussara despierta el interes de los fanatics, tendremos que hacerle una visitilla, salut bou.

    ResponElimina
  9. ei Marc, aquest cap de setmana estarem una bona tropa per Siurana. el Campi ens va massa gran però podria caure Can Toni Gros. a veure què hi diu l'assemblea. ;)
    hi compto amb lo de Mont-roig! és qüestió de trobar el dia.

    Txupi! parece que sí, hay ganas de Mussara. este fin de semana lo hablamos entre regleta y regleta.

    ResponElimina
  10. Si vais el domingo a Siurana igual me acerco y nos conocemos. Nosotros el sábado seguramente vayamos a Margalef, que es nuestra segunda casa xD

    Os leo por aquí y os digo algo.

    Un saludo!!

    ResponElimina