dimarts, 1 de novembre del 2011

Tartareu. Jetlag & Guacamole

Ui ui ui! El que m’espera avui! La guia Lleida Climbs dona el primer avís… “L’escalada aquí és ben diferent d’Os de Balaguer, ja que aquí les vies són més desplomades i de resistència”.
A priori a mi em donen bones sensacions els sectors Bombo Suís o Ànima Negra, però un altre cop serà. La primera visita a aquesta petita però coneguda escola lleidatana es salda escalant als sectors Jetlag i Guacamole. Ah sí! I també al Thailand Babes de rebot.
Sempre havia sentit bones crítiques sobre aquesta zona però a mi no m’ha acabat de fer el pes. Serà que no és el meu estil predilecte d’escalada. Massa física…
Després d’escalfar amb l’anècdotica Divertió 6a tocava batalla amb una de les estrelles del sector, Emental vertical 6b. El pany de roca que comparteix amb quatre vies més és espectacular. Desplomat i amb bústies miris on miris.
Lluito la via pas a pas però els meus avantbraços diuen prou a una xapa per arribar a reunió. No tinc el dia i aquestes vies em costen més del normal. Fins que no m’ho proposi i comenci a anar a un plafó de forma constant és el que hi ha. Malgrat no encadenar la via em deixa satisfet. Recomanada al cent per cent.

Óscar a Tro de cul 6b+

Ens hauria agradat continuar amb les veïnes però estan ocupades. Agafem els trastos i ens anem cap al Thailand Babes. De pas jo provo un 6a+ molt lleig al sector Zum Zum Zum. No recordo ni el nom, no cal.
Al Thailand Babes destaca una via per sobre de la resta. Se’n van els ulls quan veus el desplom i uns cantells que fan por de grans que són. Allà està Tro de cul 6b+.
Jo torno a patir el síndrome de l’avantbraç pansit i no encadeno. Motivació pel terra. Una estona després ja no sóc capaç ni d’encadenar un 6a. Millor deixar-ho córrer per avui. Tartareu es mereix una altra oportunitat i no vull agafar-li mania…

3 comentaris:

  1. Els desploms es el que tenen, pero crec que escalant es poden assolir tan bons resultats com al plafó es questió de treballar-los encara que costin!!.De fet he publicat un post que va una mica d'aixó!.
    Fins aviat company

    ResponElimina
  2. Epa Ivan, no le cojas mania a Tartareu, que tenemos que volver a por el trio de 6b's que tenian una pinta espectacular y al Thailand Babes nos queda tachar la Tro de Cul, que era muy buena.

    Un abrazo.

    ResponElimina
  3. Recauxutats, si a mi el que m'agrada és la roca, jeje! però el plafó et dona un puntet de més.

    Txupi, le daré una segunda oportunidad pero ha bajado posiciones en mi lista de prioridades. Que hay mucha roca en Lleida!! A ver cuando quedamos!

    ResponElimina