dilluns, 20 de febrer del 2012

Montserrat. El Vermell. Sector clàssic i dret

Toca Montserrat. Aquest cop a El Vermell amb el trio Jose, Quim i Txupi. Ens instal.lem al sector clàssic i allà tots escalfem amb Arlequí 5+ (Rebuffat en algunes ressenyes). Un cinquè de la vella escola. Petita xemeneia, anar cabalgant un llavi en diedre i final en travessa aèria. Si em diguessin que és 6a m’ho creuria. Molt bona malgrat lo sobada que està. El Jose i el Quim també fan el 6c sense nom de la dreta (ull que a algunes ressenyes surt de 6b+). Molt punyetero comenten.
En aquest pany de roca jo també faig Más vale fuerza… 6a. Finures montserratines seguint un estètic esperó. M’encanten aquestes vies!

Jose al 6c sense nom i a l'ombra!

A partir d’aquí cadascú busca els seus objectius del dia. Els bombers es posen a provar Vox populi 7b i el Txupi i jo ens movem cap a la part dreta del sector a buscar coses més fàcils. Allà trobarem 13 vies equipades entre 6a i 6c i dues clean.
Jo per aquest any m’he proposat sortir de l’àrea de comfort en totes i casdascuna de les sortides però avui no pasaré del 6b. Bé, em sembla que és el primer dia que m’ho salto…
Fem un parell de vies ben bones. Primer Ciencia fricción 6a, placa tècnica i després un bonic diedre amb ambientillo. Després Grulla moñuda 6b, inici d’apretar i d’encertar bé els moviments, sinó pringues! A partir del ressalt la via perd dificultat encara que l’escalada és mantinguda fins a la R. En algunes ressenyes està de 6b+. Crec que 6b està bé, i suau. Així enllestim per avui.

Txupi acabant la secció de placa a Ciencia fricción 6a

El Jose i el Quim acaben de desmuntar el seu projecte. No hi ha hagut sort però la tenen a punt. Aquest parell no tenen límit, quin perill.
Desfent l’aproximació em van explicant com són algunes de les vies del sector i em fan entrar ganes de tornar aviat. Allà al costat està El Gerro, també li dec una visita.
Ja tinc la meva dosi mensual de Montserrat. A la tornada de les vacances a fitxar de nou!

3 comentaris:

  1. Yo estuve todo el día fuera del área de confort ;P
    Ya veo que te sponsoriza Simond, que crack ;)

    Salut bou

    ResponElimina
  2. Epa Ivan, aunque falto apretar un poquillo mas, estubo muy bien, tanto paseo buscando los pies de gato, se nos comio el tiempo de una viita mas.

    Salú bou !!!

    ResponElimina
  3. Jose! Tú ya no tienes área de confort! Jaja!
    Lo de Simond es solo un "guiño". ;)

    Txupi, volvemos pronto por allí a tachar vías. Los gatos ya los ataremos en corto, jeje!

    ResponElimina